vágány: visszafogási lehetőség: itt vát át kétvágányosról egyvágányosra a pálya; 1971-1974. egyvágányú fejvégállomás
viszonylatok: 10V (1950-1980?), 55V (1971-1974)
útrány: Külső Váci út (1950-1980?), Nyugati pu. (1950-1954, 1971-1974)
megszűnt: 1974. (megszűnt a betétjárat itteni végállomása, kétvágányú lett a pálya)
állapot: síneket felszedtéka vonal megszűnte (1985.) után
Az Újpesti víztorony 27 m magas, vasbeton szerkezetű, 1912-ben adták át, 2003-ig működött, jelenleg ipari műemlék
a víztorony uttán van a vasúti felüljáró, a régit lebontották, 1971 és 1974 között építettek újat, ebben az időszakban itt a villamosok nem tudtak átmenni Rákospalotára, ezért itt volt az Árpás úton ide érkező villamosok átmeneti végállomása